Es busquen iniciatives juvenils a les xarxes socials que fomentin l’ús del català i l’occità per reconèixer el valor / la qualitat d’iniciatives juvenils que generen un impacte positiu sobre el català i l’occità en la societat, influeixen en la manera percebre aquestes llengües i en promouen el coneixement, la presència i l´ús en la comunitat jove.
Destinataris: Persones físiques col·lectius informals o entitats d’edats compreses entre els 14 i els 30 anys vinculats als territoris de l’Euroregió (Occitània, Illes Balears i Catalunya).
Terminis i funcionament
- Convocatòria oberta entre el 29 de setembre de 2023 i el 8 de gener de 2024 per a la línia 2 (19-30 anys), i fins al 12 de març de 2024 per a la línia 1 (14-18 anys)
Les persones o grups que vulguin presentar-se al concurs hauran d’enviar la seva candidatura via el formulari en línia, segons la documentació definida a les bases a continuació.
Més INFO


