Aprofitant el Dia Internacional per l’Eliminació de les Violències Masclistes, el Centre d’Art Lo Pati us proposa assistir a la 3ra edició de Femme in Arts entre el 25 al 29 de novembre, un festival que posa en relleu la creativitat femenina com una acció per reivindicar la presència i rellevància de les dones a la comunitat i combatre la desigualtat de gènere.
A través de diverses propostes online com col·loquis, exposició, espectacle, concert, recital poètic i tallers es pretén incentivar el debat social sobre la violència masclista i les formes com es materialitza la desigualtat de gènere.
Consulta tota la programació a:
https://www.lopati.cat/uploads/documents/5fbb7509545db_Femme_in_arts_2020_DEF.pdf
Organitza:
Centre d’Art Lo Pati, Àrea de Serveis socials i Atenció a la dona de l’Ajuntament d’Amposta, el Servei d’Informació i Atenció a les Dones del Consell Comarcal del Montsià i el Servei d’Intervenció Especialitzada de Terres de l’Ebre que exerceix la Fundació Montsià.
Col·labora: Institut Català de les Dones i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.


